در تماس باشید با ریلی

ما مشتاق شنیدن نظرات، پیشنهادات و سوالات شما هستیم. از راه‌های زیر می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

فرم تماس

برای ارسال پیام، لطفاً فرم زیر را تکمیل کنید. تیم ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهد بود.

اطلاعات تماس

می‌توانید از طریق راه‌های زیر نیز با ما در ارتباط باشید.

ایمیل

[email protected]

پاسخگویی: ۲۴ ساعته

شبکه‌های اجتماعی

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید و از طریق دایرکت با ما در ارتباط باشید.

تلفن پشتیبانی

+98 (21) 9109-0580

ساعات پاسخگویی: ۹ صبح تا ۶ عصر - شنبه تا چهارشنبه

آدرس دفتر

تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان صراف‌ها، پلاک ۷۰، طبقه سوم، واحد ۳۰۱

کد پستی: ۱۴۶۷۸۹۳۴۵۱

سوالات متداول تماس با ما

چقدر طول می‌کشد تا پاسخ پیام من داده شود؟

تیم پشتیبانی ما معمولاً در کمتر از ۲۴ ساعت کاری به پیام‌ها پاسخ می‌دهد. برای مسائل فوری، توصیه می‌کنیم از طریق تلفن با ما تماس بگیرید.

آیا می‌توانم به صورت حضوری از دفتر شما بازدید کنم؟

بله، اما لطفاً قبل از مراجعه، از طریق ایمیل یا تلفن با ما هماهنگ کنید تا بتوانیم زمان مناسبی را برای ملاقات تنظیم کنیم.

چگونه می‌توانم با تیم فنی در ارتباط باشم؟

برای ارتباط با تیم فنی، لطفاً از طریق فرم تماس موضوع پیام خود را "پشتیبانی فنی" انتخاب کنید یا به آدرس [email protected] ایمیل ارسال نمایید.

چگونه می‌توانم پیشنهاد همکاری بدهم؟

برای ارسال رزومه و پیشنهاد همکاری، لطفاً اطلاعات خود را به ایمیل [email protected] ارسال کنید یا در فرم تماس، موضوع "درخواست همکاری" را انتخاب نمایید.